Sütiket és más technológiát használunk a weboldal működéséhez, statisztikához, a tartalmak és hirdetések, ajánlatok személyre szabásához, és az így gyűjtött adatok média-, hirdető- és elemző partnereinkkel történő megosztásához. Partnereink ezeket kombinálhatják más adatokkal is. Az Elfogadom gombra kattintással hozzájárulsz mindezekhez. A hozzájárulásod tartalmát a Beállítások módosítása gomb alatt állíthatod be, amit bármikor módosíthatsz. Részletes adatvédelmi tájékoztató.

GYAKORI KÉRDÉSEK

1. Csak interneten keresztül lehet rendelni?
Ügyfélszolgálatunk telefonon és e-mailen is szívesen fogad rendeléseket.
 
2. Hol tudom kiválasztani a szállítási módot, szállítási címet és hogyan választhatok Csomagpontot?
A Pénztár oldal 2. lépésénél (Szállítás) tudod kiválasztani a szállítási módot, mely lehet 1. házhoz szállítás GLS futárszolgálattal, valamint 2. személyes átvétel GLS Csomagponton. A hozzád legközelebb lévő átvételi pontot kiválasztani egy térképes illetve listás kereső segítségével tudod. Fontos, hogy a 2. lépésben (Szállítás) megadott szállítási névnél szereplő személy fogja tudni átvenni a csomagot. Ha ez nem te leszel, akkor annak a nevét írd be a SZÁLLÍTÁSI NÉV mezőbe, aki a csomagot át fogja venni.
 
 3. Mikor vehetem át a megrendelt termékeket?
A csomagokat a megrendeléstől, illetve a számla ellenértékének beérkezésétől számítva a GLS futárszolgálat 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre. Átmeneti készlethiány, illetve a GLS szolgáltatónál - tőlünk független - kézbesítési probléma esetén előfordulhat, hogy a kiszállítási idő módosul. Az esetleges késedelemről és a várható tényleges kiszállítási időről természetesen időben értesítünk. 
A kézbesítés előtt SMS-ben, vagy email-ben tájékoztatást kapsz a kiszállítás időpontjáról, így pontosan fogod tudni, hogy mikor érkezik a csomagod. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy rendeléskor egy elérhető telefonszámot és olyan szállítási címet adj meg, ahol ebben az időszakban biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot. 
 
4. A rendelés leadását követően, van-e lehetőségem módosítani. Mi a teendő ez esetben?
Kérlek, hogy mielőbb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, így bármilyen módosításra lehetőséged nyílik, legyen az fizetési mód változtatás, további termékek vásárlása vagy meglévők törlése. Mindaddig tudunk módosítani a rendeléseden, amíg a csomagod el nem hagyja a raktárunkat. Munkaidőn kívül e-mailen tudsz elérni minket. A tárgy mezőben kérjük, jelezd a módosítási szándékodat (pl. "rendelés módosítás").
 
5. Előre szeretnék fizetni, de mi történik, ha valamelyik rendelt termék időközben elfogyott?
Ilyen esetben, telefonon egyeztetünk, majd azonnal visszautaljuk neked a hiányzó termék(ek) árát egy általad megadott bankszámla számra.
 
6. Hiánytalanul megkaptam a termékeket, de valamelyik nem tetszik. Mi ilyenkor a teendő?
A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a termékeket. További információkat az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) elállási jog fejezetében találsz.
 
7. Nem azt kaptam, amit rendeltem vagy szállítás közben megsérült valamelyik termék. Mi a teendőm?
Ebben az esetben kérjük, ellenőrizd a rendelés feladása után küldött visszaigazoló e-mailünket. Amennyiben mégis eltérést tapasztalsz, minél előbb vedd fel ÍRÁSBAN a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. Kérjük, írd meg mi hiányzik / miből kaptál mást / mi sérült a rendelésből, mi pedig a lehető leghamarabb korrigálni fogjuk, és felvesszük veled a kapcsolatot.
 
8. Hol tudom a kuponomat beváltani?
Beváltásra a Pénztár oldalon van lehetőséged, jobb oldalt a Rendelés összesítése alatt kell megadnod a kuponkódot. Ha a kedvezmény feltételeit teljesíted, akkor a kupon összege a rendelésed értékéből automatikusan levonásra kerül.

 


Bejelentkezés, regisztráció, adatbiztonság

1. Miért hasznos a hírlevél feliratkozás?

A hírlevelünkből elsőként értesülhetsz nyereményjátékainkról, új termékeinkről és kedvezményeinkről.

 

2. Mire szolgál a regisztráció?

A webáruház oldalait regisztráció nélkül is megtekintheted, illetve regisztráció nélkül is vásárolhatsz. A regisztrációval a vásárlás kényelmesebbé válik, hiszen adataidat nem kell újra meg újra megadnod, illetve a bejelentkezést követően számos egyéb hasznos funkció (rendelések megtekintése, kedvencek lementése, további kedvezmények) is elérhető.

 

3. Hogyan tudok regisztrálni?

Kattints a jobb felső menüsorban található „Belépés” menüpontra és válaszd a Belépés gomb alatt található Hozz létre saját fiókot lehetőséget. Regisztráció esetén név, email cím, telefonszám megadása szükséges. Az e-mail címed egyben a felhasználóneved is, az adatok kitöltését követően pedig nyilatkozhatsz arról is, hogy szeretnél-e hírlevelünkre feliratkozni.

 
4. Hogyan tudok a későbbiekben belépni az oldalra?
Ha már regisztrált vásárló vagy, és szeretnél bejelentkezni, kattints a felső menüsorban található „Belépés” menüpontra, ahol a regisztrált email címeddel és jelszavaddal tudsz bejelentkezni.
 
5. Mi a teendő, ha elfelejtettem a jelszavamat?
Klikkelj a felső menüsorban található „Belépés” menüpontra, majd a bal oldalon található „Elfelejtett jelszó” linkre. E-mail címed megadása után felhasználói fiókodhoz biztonsági okokból új jelszót küldünk, melyet javaslunk, hogy az első belépés után változtass meg. Ha nem érkezik meg a jelszóemlékeztető, akkor kérünk, hogy ellenőrizd a Spam mappádat, amennyiben ott sem találod, vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.

 

6. Hogyan módosíthatom a regisztrációkor megadott adataimat?

Belépést követően, a Fiókom menüpontban válaszd a Fiókadatok módosítása opciót.

 

7. Hogyan módosíthatom a jelszavamat?

Belépést követően, a Fiókom menüpontban válaszd a Jelszócsere opciót.

 

8. Hol kezelhetem a szállítási címeket?

Belépést követően, a Fiókom menüpontban válaszd a Címadatok módosítása opciót.

 

9. Hol tudom megtekinteni rendeléseim adatait?

Belépést követően, a Rendeléseim menüpontban válaszd a Korábbi rendelések opciót.
 
10. Mi történik az adataimmal?
A regisztráció és a vásárlás során megadott személyes adataidat rögzítjük, azokat titkosan kezeljük. Az adatvédelmi nyilatkozat oldalon erről részletesebben is tájékozódhatsz.

 


Vásárlás

 

1. Lehet-e személyesen vásárolni?

A VitálBirodalom webáruház jelenleg nem rendelkezik üzlethelyiséggel, a rendelések leadására online, telefonon és emailben van lehetőség.

 

2. Hogyan zajlik a vásárlás folyamata?

1.  A vásárolni kívánt terméke(ke)t helyezd a kosárba a „Kosárba teszem” gomb segítségével.
2. A Kosár tartalmát ellenőrizheted és módosíthatod a Főmenü jobb felső részén található kosár ikonra kattintva.
3. Pénztárhoz jutásért kattints a Tovább a pénztárhoz gombra. Itt megadhatod az elérhetőségeidet, a szállítási adatokat, illetve a Rendelés összesítése után lehetőséged van kupon felhasználására is.
4. A Tovább a szállítási módokhoz gombra kattintva kiválaszthatod a számodra megfelelő kiszállítási módot, mely lehet házhoz szállítás, vagy csomagponton történő átvétel.
5. A Tovább a fizetési módokhoz menüpontban választhatsz bankkártyás, átutalásos, vagy utánvétes fizetési módok közül, továbbá megadhatod a számlázási címedet is.
6. A Tovább az összegzéshez gombra kattintva a rendelésed összegzésénél ellenőrizheted a szállítási címet, szállítási módot, fizetési módot, illetve lehetőséged van megjegyzést írni. Rendelésed véglegesítéséhez - az Általános Szerződési Feltételek elfogadása után - nyomd meg a Megrendelem gombot. 
7. Bankkártyás fizetés esetén a bankkártya adatok megadásával a Barion biztonságos kommunikációs csatornáján keresztül kezdeményezheted a kártyás fizetés végrehajtását.

8. A rendelés sikeres rögzítése esetén megjelenik a köszönő oldal. A vásárlás menetéről részletesebben az Általános Szerződési Feltételek oldalon olvashatsz

 

3. Egyes termékeket miért nem lehet megrendelni?

Amennyiben egy adott termék legalább 2 hétig nem lesz elérhető, de a közeljövőben újra rendelhető lesz, akkor munkatársaink a terméket nem rendelhetővé teszik (Elfogyott státusz).

 

4. Mit jelent a termékeknél a raktáron, előrendelhető, elfogyott státusz?

Raktáron - A termékből a feltüntett mennyiség elérhető. Előrendelhető - A feltüntetett időn belül várhatóan beszerezzük, majd azonnal szállítjuk az adott terméket. Elfogyott - A termék hiánycikk és egyelőre nem rendelhető. Belátható időn belül nem tudjuk beszerezni, de elképzelhető, hogy a jövőben újra elérhető lesz.

 

5. Mit tartalmaz a vételár?

Az oldalunkon feltüntetett árak bruttó árak, melyek tartalmazzák az ÁFA-t, de nem tartalmazzák a szállítási költséget.

 

6. Hogyan használjam a kosarat?

Amennyiben szeretnél egy terméket megvásárolni, a kategória és a termék oldalon található „Kosárba teszem” gombra kattintva a virtuális bevásárló kosárba helyezheted a kívánt árut.

 

7. Csak a webáruházon keresztül tudok rendelést leadni?

Rendeléseket elsősorban elektronikus úton, vagyis interneten keresztül tudod leadni a www.vitalbirodalom.hu webáruházban, de e-mailen vagy telefonon leadott rendelésekre is van lehetőség.

 

8. Hogyan kapok visszaigazolást a rendelésről?

A rendelés leadása után egy automatikus értesítőt küldünk, mely tartalmazza a rendelés adatait, és további tájékoztató jellegű információkat. Amennyiben megkaptad ezt az értesítőt, ez azt jelenti, hogy a rendelés sikeresen rögzült, és a feldolgozása folyamatban van. Amennyiben ez az értesítő 2 órán belül nem érkezik meg, akkor kérjük, hogy értesítsd erről ügyfélszolgálatunkat.

 

10. Mi a teendő, ha hibásan adtam fel a rendelést?

Amennyiben a leadott rendelésben hibát fedeztél fel, mielőbb vedd fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal. A rendelés addig módosítható, amíg nem adtuk át kiszállítás céljából partnerünknek.

 


Szállítás

 

1. Milyen szállítási módokat választhatok és mennyibe kerül a kiszállítás?

Házhoz szállítás GLS futárszolgálattal
A csomagokat a megrendeléstől, illetve a számla ellenértékének beérkezésétől számítva a GLS futárszolgálat 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre. Átmeneti készlethiány, illetve a GLS szolgáltatónál - tőlünk független - kézbesítési probléma esetén előfordulhat, hogy a kiszállítási idő módosul. Az esetleges késedelemről és a várható tényleges kiszállítási időről természetesen időben értesítünk. 
A kézbesítés előtt SMS-ben, vagy email-ben tájékoztatást kapsz a kiszállítás időpontjáról, így pontosan fogod tudni, hogy mikor érkezik a csomagod. A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy rendeléskor egy elérhető telefonszámot és olyan szállítási címet adj meg, ahol ebben az időszakban biztosan tartózkodik valaki, aki át tudja venni a csomagot. 

 

Rendelési összeg Szállítási díj Utánvét 
0 - 24.999 Ft-ig 1.490 Ft 390 Ft
25.000 - 49999 Ft-ig 1.290 Ft 390 Ft
50.000 Ft-tól 1.090 Ft 390 Ft

 

 

 

Átvétel GLS CsomagPonton 
Rendelésedet az országszerte több, mint 500 GLS CsomagPont egyikére is kérheted. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy ezt a szállítási módot kizárólag bankkártyás, valamint átutalásos fizetés esetén tudjuk biztosítani! 
A rendelésed leadásakor a “Szállítási mód” megadásánál a “Személyes átvétel GLS csomagponton” opciót kiválasztva a legördülő menüből választhatod ki a hozzád legközelebb eső várost és az ott elérhető CsomagPont átvevőhelyeket. Miután kiválasztottad a számodra legmegfelelőbb átvevőhelyet, azonnal megjelennek a hozzá tartozó részletes adatok, beleértve a nyitva-tartást, melyet mindenképp vegyél figyelembe a tervezett átvételi időpontod előtt. A GLS futárszolgálat SMS-ben és e-mailben értesít a csomagfeladás után. Az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül átveheted a csomagod érvényes személyi okmány bemutatásával.

 

Rendelési összeg Szállítási díj
0 - 24.999 Ft-ig 1.490 Ft
25.000 - 49999 Ft-ig 1.290 Ft
50.000 Ft-tól 1.090 Ft

  

2. Mennyi idő alatt történik meg a kiszállítás?

A csomagokat a megrendeléstől, illetve a számla ellenértékének beérkezésétől számítva a GLS futárszolgálat 1-2 munkanapon belül szállítja ki a megadott címre. Átmeneti készlethiány, illetve a GLS szolgáltatónál - tőlünk független - kézbesítési probléma esetén előfordulhat, hogy a kiszállítási idő módosul. Az esetleges késedelemről és a várható tényleges kiszállítási időről természetesen időben értesítünk. Ünnepnapokon nincs kiszállítás.

 

3. Hol tudok érdeklődni a csomagom szállítása felől?

Amennyiben a szállítással kapcsolatosan van kérdésed, akkor kérjük, hogy hívd a szállítást végző partner cégünk központi ügyfélszolgálati számát.
GLS Futárszolgálat: 06 29 88 6670

 

4. Mit tegyek, ha a csomag átvételekor hiányzik vagy sérült valamelyik megrendelt termék?

Amennyiben átvételkor hiányt vagy sérülést tapasztalsz, mindenképpen készíttess jegyzőkönyvet a kiszállítást végző futárral, továbbá kérjük emailben értesítsd ügyfélszolgálatunkat is.

 

5. Ha Csomagpontra történő szállítást kérek, hol tudom kiválasztani a nekem megfelelő átvételi helyet?

A pénztár oldal 2. lépésénél (Szállítás) egy térképes kereső segítségével tudod bejelölni a neked megfelelő átvételi pontot.

 


 
Fizetés
 

1. Hogyan tudok fizetni a termékekért?

Webáruházunkon keresztül előre fizethetsz bankkártyával vagy banki átutalással. Utánvétes fizetési mód választásakor a csomag átvételekor kell kiegyenlítened a rendelés végösszegét. Futár esetén készpénzzel vagy bankkártyával, GLS Csomagpont esetén előre fizethetsz bankkártyával vagy banki átutalással.

 

2. Mennyire biztonságos a bankkártyás fizetés?

Az általad megadott bankkártya adatokat oldalunk nem tárolja és nem kezeli. A bankkártyás fizetés teljes folyamatát egy biztonságos banki szolgáltatás a Barion vezérli, amellyel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni online  webáruházunkban. A bankkártyás fizetésnek számodra nincs plusz költsége, teljesen díjmentes, valamint nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumát és a hátoldalon található CVC kódot, illetve egy e-mail címet. További információ a Barionról: https://www.barion.com/hu/
A banki biztonságot az MNB felügyelete garantálja (MNB engedély: H-EN-I-1064/2013). 

 

3. Átutalás esetén milyen számlaszámra utaljam a pénzt?

Az átutaláshoz szükséges adatok a következők:
Cég neve: Sepsi Attila, egyéni vállalkozó
Bankszámla szám: UniCredit  Bank, 10918001-00000085-39890015
Az utalást minden esetben megelőzi egy 2 lépcsős, email-es visszaigazolás. Az első, egy automatikus visszaigazoló email a rendelésed részleteiről. A második, egy megerősítő email, melyben tájékoztatunk a rendelés feldolgozásáról, illetve tartalmazza a díjbekérőt, a megrendelési összesítőt és a megrendelési azonosítót (amit kérünk a közleményben feltüntetni), valamint a banki átutaláshoz szükséges adatokat. Kérjük, hogy a banki átutalást/befizetést csak a díjbekérő ellenében kezdeményezd! A fizetés történhet banki átutalással vagy bankfiókban történő befizetéssel is. Amennyiben a megrendelt termék(ek) nincsen(ek) készleten, minden esetben telefonon egyeztetünk. A vételár bankszámlánkra történő beérkezését követően elindítjuk a csomagot a megadott szállítási címre/csomagpontra. A szállítási idő a banki átutalás teljesítésének függvényében változhat.

 


Vélemények, reklamációk

 

1. Hová forduljak, ha észrevételem van a termék(ek)kel vagy a szolgáltatással kapcsolatban?

Véleményed, észrevételed fontos a számunkra. A kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk üzenetet, valamint hívhatod munkaidőben telefonos ügyfélszolgálatunkat is.

 

2. Mit tegyek, ha reklamálni szeretnék?

Reklamációt a kapcsolat oldalon található e-mail címre, vagy az ott található űrlap kitöltésével küldhetsz nekünk. Ügyfélszolgálatunk a panaszt a lehető leghamarabb kivizsgálja és felveszi veled a kapcsolatot.

 

3. Milyen garancia érvényes a termékekre?

Termékeinkre a gyártó által vállalt garanciális idő érvényes, mely termékenként eltérő lehet. Részletekért érdeklődj az adott termék oldalán, vagy ügyfélszolgálatunknál.

 

4. Mi a teendő, ha nem tetszik a termék, és vissza szeretném küldeni?

A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a termékeket. További információkat az ÁSZF (Általános Szerződési Feltételek) elállási jog fejezetében találsz.